21 Nisan 2016 Perşembe

Bu sabah kalktığımda kendimi biraz hafiflemiş ve karnımı da biraz daha düz hissettim. 3 gündür dikkat ettiğim için biraz fark olmaya başladı. Ha gayret :)


Bu sabah da yine aynı omleti yaptım. Hazırlaması ve yemesi çok kolay oluyor. Bu sefer 1 yumurta, 4 kaşık lor peyniri karşımımın içine biraz süt ve çörek otu da koydum. Üşendiğim için maydonoz falan koymadım. Sabahlarım çok koşturmacalı geçiyor çünkü. Omletin yanında yine 1 dilim ekmeğin kabuğunu yedim. İçini İnci'nin omletine koydum. Kahvaltısını evde yedirip okula öyle gönderiyorum.


Ofise gidince 1 fincan kahve içtim. Bu aylarda yoğun çalışınca aklım hep tatilde oluyor :)


Dışardan yemek yemek istemediğim için öğle yemeğine kısa süreliğine eve gittim. Zeytinyağlı kabak yemeği, yoğurt ve 1 dilim kadar da ekmek yedim. Bu tabaklar biraz, sebzem 6 kaşıktan fazladır, hatta 8 bile olabilir ölçmedim.


Öğleden sonra başka birşey yemediğim (fırsat olmadığı için) için akşam çok acıkmıştım ve evde yemek yoktu. Enginarı kardeşime bıraktım, bizim için mantı pişirdim. Her zamankinden biraz daha az mantı alıp bol yoğurt ve az yağlı salça sosuyla mantımı yedim. Bu tabaklar daha küçük.

Yemekten sonra 1 kahve daha içtim.



Bütün akşam İnci ile oynadım. Ona yedirirken ağzıma 3 tane çiğ fındık atmış olabilirim :) bir de bu kocaman çilekleri yedim. İnci yine çok geç yattı :(

Dikkat ettim de bu posttaki tüm fotoğraflarda pembe güller var :) çok romantiğim bu aralar...

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 

3 yorum:

  1. Serap hanımcım, müsait olduğunuzda cevaplayabilirseniz çok sevinirim, ben leblebi şekerini çok seviyorum kalori değerinin de yüksek olduğunu biliyorum, ara öğünde günde 20 adet falan yesem diyetimi bozar mı, kilo vermeme engel olur mu sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeker içerdiği için diyette yer almasını pek istemeyiz ama 1 pors meyve hakkınızı çıkartıp yiyebilirsiniz.

      Sil
    2. Tamamdır çok teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...