3 Şubat 2016 Çarşamba

Dün fena beslenmediğim için kendimi tebrik ederek güne başladım. Aynı zamanda günlük beslenme planımı da kabataslak kafamda oluşturdum. Ailemle öğle yemeği için dışarı çıkma programını yaptığım için sabah az yemeye karar verdim. Akşam da sebze yemeyi düşünüyorum.


Kahvaltı demeye bin şahit olan kahvaltımı saat 09.15 civarı yedim. Sadece 1 bardak süt içtim ve küçük 1 tane de muz yedim. Çünkü öğlen döner yiyeceğim. İlla ki yağlı bir öğün olacağı için sabahtan kalori kısıtlaması yaptım.

Ofiste şekersiz bir espresso içtim ve üst üste randevularıma devam ettim.


Saat 13.30 sonrası eve dönüp İnci ve annemleri aldık. Yine Ataşehir'deki Hacıbey Döner'e gittik. Son derece nazik ve işini iyi yapan bir personele sahipler. Tüm personel, atmosfer ve müzik rahat bir yemek yemenize imkan tanıyor.


Ben 1,5 porsiyon döner sipariş verdim. Yarım porsiyonunu İnci'ye yedirdiğim için 1 porsiyonu kendim yedim. Üstündeki incecik lavaşın sadece yarısını yedim yani o da 1 dilim ekmek sayılır. 1 bardak kadar da ayran içtim. Yine bir kısmını İnci içti. Döner öncesinde gelen közlenmiş patlıcan ve kırmızı biberi de yedim. Yemekten sonra 1 bardak şekersiz çay içtim. Yanında da 1 küçük parça kireçte pişmiş kabak tatlısından yedim. İnci yavaş yediği için uzun süre oturduk.


Yemekten sonra akşam randevuma kadar boş olduğum için İnci'yi parka götürdük. Sonra da amcamlara kahve içmeye gittik. Randevum iptal olunca yeniden ofise dönmedim.


Amcamlarda sadece 1 bardak çay ve kahve içtim. Giderken götürdüğümüz kurabiyelerden yemedim.

Akşam yemeğinde sadece pırasa, ekmek vs yemeyi düşünüyordum ama annem domatesli makarna da yapmış. Tabi ki dayanamadım yedim. Önce sadece makarna ve pırasa yedim. Sonra 2 kaşık da yeşil mercimek yemeği tabağıma aldım. Hiç ekmek yemedim (makarna yediğim için). 2 dilim de salatalık turşusu yedim.
Yeni bir masa örtüsü almam gerek bıktım aynı örtüden :)

Yemekten sonra yine 1 fincan kahve içtim. Bu satırları yazmadan, İnci'yi yıkayıp uyutmadan önce de 1 tane mandalina yedim. 

Ben bu satırları yazarken eşim yanımda önce çekirdek yedi, şimdi de patlamış mısır yiyor. Ayrıca masanın üstünde Tadım'ın harika kavrulmuş soslu mısırından duruyor. Yememeye kararlıyım ama etrafımda en sevdiğim uyaran maddeler var. Galiba kendime bir bitki çayı almalıyım…

Doğadan Ekinezya çayı içerken yanında 10 adet de iri kuru siyah üzüm yedim.


Diyetisyen Serap Orak Tufan

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

8 yorum:

  1. Merhabalar Serap Hanım, gördüğüm kadarıyla kahveyi severek tüketen birisiniz. :) Aklıma şu soru geldi. Bir kişinin günde 3 fincan kahve tüketmesinde bir sakınca var mıdır? Teşekkürler.

    Meryem Çalışkan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlıklı biriyse hiç sorun olmaz ancak kalp hastalığı veya tansiyon sorunu varsa kısıtlanabilir. Çikolat, kola gibi kafeini yüksek yiyecekler tüketmediğim için 3-4 kahvede hç sorun görmüyorum. Sevgiler...

      Sil
  2. Serap hanım tekrar yazmaniza nasıl sevindim anlatamam .Haziran ayında doğum yaptım 54 kilodan 50 kiloya düşmeye çalışıyorum bana öyle güzel motivasyon oluyor ki yazilariniz, kışın aldığım kilolar için artık eskisi kadar kizmiyorum kendime :))) sayenizde çok şey öğrendim sizi seviyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasınız, kilonuz da son derece iyi, yavaş yavaş verirsiniz acele etmeyin. Yeter ki almayın :) Allah bağışlasın bebeğinizi… Sevgiler :)

      Sil
  3. Serap hanım peymanın kuru vişnesi çıkmış bilmiyorum daha önce varmıydı inanılmaz güzel kesinlikle sizin damak zevkinize uygun. Artık kuru üzüm yemiyorum vişne iştah da kesiyor mübarek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de yeni gördüm galiba daha önce yoktu. En kısa zamanda deneyeceğim :)

      Sil
  4. Merhabalar Serap Hanim, düzenli olarak blogunuzu takip ediyorum, tekrardan yazmaya basladiginizi görunce cok sevindim,
    Sizi okumak cok keyifli, dilerim hep yazmaya vaktiniz olur 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz ve desteğiniz için çok teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...