21 Kasım 2015 Cumartesi

Yoğun bir Cumartesi günü için sabah kahvaltıda yine kaşarlı tost yedim, normalden biraz daha büyüktü. Yanında 3-4 tane de siyah zeytin yedim. Süt yoktu içmedim.

Üst üste randevularım olduğu içim kahvemi biraz geç içtim. Günün en güzel şeyi de bir danışanımın Portekiz'den getirdiği yemek kitabı oldu. Farklı ülkelerin yemek kitaplarını biriktirmeyi çok seviyorum. Kendim çok fazla ülke görmediğim için çeşit çeşit alma imkanım olmuyor ama danışanlarım sağolsun henüz gitmediğim ve hatta belki de asla gidemeyeceğim yerlerin kitaplarını getiriyorlar. Babam da çok ülke gezdiği için o da her seferinde getiriyor. Bir de bu tarifleri deneme zamanım olsa süper olacak.

Öğle yemeğimi çok geç yiyebildim. İş çıkışı eşim İnci ile beraber beni almaya geldi. Arabaya bindiğimde ağlamaktan çıldırmış bir İnci, çaresizlikten dibe vurmuş bir baba buldum. O nedenle eve gelir gelmez ilk işim İnci'yi uyutmak oldu. Uykusu gelince tamamen kayışı koparıyor!


Saat 15.30 gibi bol kırmızı lahana salatası, 5-6 kaşık pirinç pilavı ve 3-4 kaşık da bezelye yemeği yedim. Tam dinlenme moduma girmişken İnci çığlık çığlığa uyandı ben de onu alıp yatağıma gittim. Beraber biraz uyuduk, bana da çok iyi geldi :)


Akşam yemeğinde hafif yemek istiyorum çünkü gece İnci uyuyunca biraz kaçamak yapabilirim. Bolca brokoli haşladım. Sonra zeytinyağı, ev yoğurdu, pul biber ve nane ile bir sos yaptım. 1 dilim tam buğday ekmeği ile beraber bol yoğurtlu brokoli yedim. Sonra çok az da yeşil salata yedim, eşim kendine yapmıştı.


Akşam yemeği sonrası 1 fincan hazır kahve içtim. Başka birşey yemedim. O nedenle de gece acıktım ama planladığım gibi cips ve bira kaçamağı yaptım. 1 kutu birayı ve 1 paket yağı azaltılmış cipsi eşimle paylaştık :)

Bu gün de bitti. Sizin Cumartesiniz nasıl geçti? Neler yediniz bakalım?

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

2 yorum:

  1. cumartesi çalışan biri olarak sabah bi dereotlu poğaça öğlen kabak yemegi ve 1 dilim tam buğday ekmeği ve aksamda ton balıklı salata ve gece yatmadanda biraz ceviz atıştırdım :) sizce akşam ton balıklı salata tercih edilebilir mi diyet sürecince..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...