14 Kasım 2015 Cumartesi


Bugün yoğun bir iş günü olmasının dışında kardeşim Semra'nın da doğumgünü. Ofise gidip facebook hesabımı kontrol edene kadar günüm güzel başlamıştı. Ama insanların Paris ile ilgili yorumlarını okuyunca çok şaşırdım ve hemen haberleri açtım. Terör eylemlerini okuyunca hem moralim çok bozuldu hem de midem bulandı. Hemen psikosomatik işaretler ortaya çıktı alt dudağım devamlı seğirmeye başladı ve tüm gün sürdü. Dünya nereye gidiyor böyle? Para ve din uğruna insanlıktan çıkıyorlar. Kendi dini uğruna başkalarını öldürenlerin olmadığı bir dünya için dua ediyorum artık…  


Kahvaltıda dün aldığım simitten bir parça ile yapılmış kaşarlı tost yedim. Evde süt bitmişti birşey içmedim. Biraz da domates, salatalık yedim. Ofise gidince de kahve içtim. Randevu aralarımda 1 de Türk kahvesi içtim.


Eve geldiğimde İnci'yi uyutma faslı da bittikten sonra saat 15.00 gibi yemek yiyebildim. Açlıktan ölüyordum ama akşam dışarıda yiyeceğimiz için abartmak da istemedim. Kalan küçük bir biber dolması ile biraz da makarna yedim. Biraz da yoğurt döktüm. Ama bu yediklerim kesmeyince 1 tane de hindistan cevizli Eti puf yedim.

Akşam yemeği için Semra ve Berra'yı da alıp Bulvar 216'daki Hunger Restorana gittik. Mekan çok güzeldi. Rahat bir masaya kurulduk. Önce ortaya büyük bir Combo tabağı söyledik. Bu tabaktaki çıtır tavukların çoğunu ben yedim, pek patates kızartması yemedim. 1 tane muska böreği, yağda kızarmış taze fasulye, çıtır tavuk parçaları yedim. Ekmek yemedim.


Bir de şişte köfte siparişi verdim. 1 tane şiş Semra ve Kürşad yedi, diğer şişin de yarısını ben yedim yarısını İnci yedi. Tavukları fazla yediğim için doymuştum. Salatayı bitirmedim, közlenmiş patlıcanı bitirdim. Küçük yuvarlak lavaş ekmeklerini de hiç yemedim. Semra ve Berra'nın sipariş verdiği pizzadan da 2-3 lokma aldım. 1 kadeh de beyaz şarap içtim.


Tatlı olarak arası dondurmalı browni siparişi verdik. Üzerine mum koyup Semra'ya sürpriz yaptık. Bu 1 porsiyon tatlıyı 4'e bölüp paylaştık. Masadan kalktığımda öyle patlayacak gibi hissetmiyordum ama yağlı kızartma yediğim için biraz pişmanlık duymadım değil. Ama güzel bir akşamdı ve tadını çıkarttık.


Yemekten sonra İnci'nin yoğun ısrarı üzerine kahve içmeye Semra'ya gittik. 1 tane şekersiz Türk kahvesi içtim ama sonradan 1 dilim bademli Toblerone çikolata yedim. 


Eve gelince ilerleyen saatlerde bolca nar yedim. Evde meyveden sorumlu bakan eşim olduğu için narı eşim ayıklıyor. Yöntemini pazarcılardan öğrenmiş. Sizin için adım adım görüntüledik. Artık siz de kolay yoldan nar ayıklayabilirsiniz :) afiyet olsun...


Nar nasıl pratik ayıklanır?


İnci uyuduktan sonra malesef cips yedim :( işte buna pişmanım, zehir gibi de tuzlu geldi ama yemiş bulundum.

Bu günü de böyle tamamladık çok şükür, terörsüz, sağlıklı günlere…

İyi ki doğdun kardeşim, seni çok seviyorum. Hayattaki ilk arkadaşım ve en yakın dostum sensin… 

Semra, Berra ve ben (İnci kayıp, çünkü babasıyla restoranı turluyor)

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

2 yorum:

  1. kısa saç size okadar yakıştı ki anlatamam :)
    sizi 20li yaşlarda gösteriyor
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) 36.5 yaşındaki bir kadına bu yorumlar nasıl iyi geliyor bilemezsiniz :) sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...