12 Kasım 2015 Perşembe

Sanki 2-3 gündür birşeyler yoluna girmiş gibi :) İnci 2 gündür sabah 08.10'da uyanıyor. Dün 22.10'da, bugün de 21.10'da uyudu. Eğer sabah kalkış saatini daha da erkene çekebilirsem sanırım akşamlarımız daha sakin geçecek. Ben de bu sayede erken yatabilir ve uykumu almış kalkabilirim. Veee blog yazmaya da vakti kalır. Bana şans dileyin! :)


Sabah 1 bardak günlük tam yağlı sütüm eşliğinde kaşarlı tostumu yedim. Yanında domates, salatalık da vardı. 1 tane de zeytin yedim.

Bugün evden çıkışımız zor olmadı. Bazı günler İnci arkamızdan çok ağlıyor beni de götürün diye. Çalışan annelerin en büyük azabı arkalarında ağlayan çocuk bırakmak galiba. O günler işe daha gün başlamadan bitik geliyorum.

Ofiste 1 kupa şekersiz hazır kahve eşliğinde öğlen 14.00'e kadar arka arkaya olan randevularımı gördükten sonra eşimle eve geldik. Evde yemek vardı.

1 kase mercimek çorbası, 2 adet biber dolması, yoğurt ve 1 dilim de ekmek yedim.





Yemeğimizi evde yiyip hızlıca hazırlandık ve sadece 1 saat için bile olsa İnci'yi Moda parkına götürmeye karar verdik. Giderken Berra'yı da aldık. Artık çoğu parkta kum yok. Onun yerine plastik türevi bir malzeme ile yeri kaplıyorlar. Biz küçükken çakıl taşları ve kumlar olurdu. Kova-kürek oynar, o taşlardan yemek yapardık. Moda parkı kumlu olduğu için biz seviyoruz. İnci de buraya kumlu park ismini taktı :) Kumlara yayıldı ve güzel güzel oynadı. Bize de hava değişimi oldu. Saat 17.30'da yeniden randevum olduğu Ataşehir'e döndük.



Gelince 1 fincan Doğadan büyülü bohça ekinezyalı ıhlamur içtim, yanında da 1 kaşık kadar kuru dut yedim.



Evde yemek olmadığı için akşam menümüzde lahmacun vardı. İnci 1/2 lahmacun yediği için kalan yarısını da ben yedim. Bu nedenle 1,5 lahmacun yemiş oldum. Yanında 1 bardak da ayran içtim.


Yemekten 1 saat sonra İnci uyudu! Şaşkınlıktan ne yapacağımızı şaşırdık. Benim için geometriden 100 almaya eşdeğer bir sevinç olduğunu söyleyebilirim :) Çocuğu geç uyuyan anneler anladı beni :)

İnci uyuduktan sonra 1 fincan şekersiz Türk kahvesi içtim, yanında 1 minik kare bitter çikolata yedim.


Şu an blog yazarken de 1 tane elma yedim. Ama yerimden kalkmaya üşendiğim için fotoğrafını çekemedim :)

Bakalım akşamın geri kalanı nasıl geçecek?

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

8 yorum:

  1. ayyy o kadar çek seviniyorum kii sizi tekrar gördüğüme serap ablacımm :) samimiyetinize içtenliğinize o kadar inanıyoum ki abla diyorum size :) maşallah enerjinize sizi örnek almaya çalışan yeni gelin ayşen ben :) hani şu izmirdeki hayranınız :) herşeye koşup bide blog yazabilmenize gerçekten şaşıyorum hemde kıyamıyorum size :) ama özlüyoruz istiyoruzda napalım :) İZMİRDEN KUCAK DOLUSU SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir'e kucak dolusu sevgiler :) iyi ki varsınız...

      Sil
  2. Serap hanm sizi 1.5yıldr sessızce takıp edıyorum sizin sayenızde hatta sızınle kılo kontrolu yapıyorum sizin yazmadgnız gunler gercekten zor gecıyor okdr degerlısınız bizi bırakmayın sevgıler sedef :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) ama sessiz kalmayın çünkü sizin yorumlarınız bana yazma enerjisi veriyor. Sevgiler...

      Sil
  3. serap hanım selaaaam :) geri dönmenize çok sevindim. Bir işim için İstanbul ' a geldim bakarsınız karşılaşırız bir yerde :)))) sevgiler büşra.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Ben daha önce de yazmıştım. Sizin hamileliğinizi 3 kez okudum sizi o kadar yakından tanimis gibiyim ki siz bile inanamazsiniz😆Bender 29 haftalik hamileyim çok şükür suanlik hersey yolunda😊Benim boyum 173 50 ile hamile kaldım mide bulantısından 46 ya düştüm bu hafta 50 kilo oldum kimi zaman korkuyorum çünkü çok zayifim ama herseyimiz normal çıkıyor bu arada vitamin decavitte kullanıyorum bebeğin kilosu da iyi ama bazen çok iyi bir diyetisyene ihtiyacım var diyorum keşke izmirde yasasanız sizin gibi içten samimi bi doktorum olup beslenmemi siz onaylasaydiniz benimde içim rahat olurdu😯😯Bütün ev halkına selam ben hepinizi çok iyi taniyorum😆😆😆😆sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...