3 Ağustos 2015

Bu hafta çabuk geçer, çünkü Perşembe günü akşam Antalya'ya gidiyoruz. Annemlerden Berra'yı da alıp hep beraber Side'de bir otele geçeceğiz. Geri sayım başlasın :)

O nedenle bu hafta dikkatli beslenmeye devam edeyim diyorum, yine açık büfe, her şey dahil sistemin kölesi olacağız.

Güne yine kaşarlı tost ve 1 bardak süt ile başladım. Ofise gidince de 1 kupa şekersiz hazır kahve içtim.


Öğle yemeği için eşimle Palladium'a gittik. Yine Bilakis'ten etli küçük bir salata yedim. Bolca sirke ve limon koydum. Özellikle yazın dışarda salata yerken sirke koyup mikrobiyal açıdan olumsuz etkileri azaltabiliriz. Yanında 1 kutu ayran içtim. Ekmeğin de yarısını yedim. Yani sadece 1 dilim yemiş oldum.


Yemekten sonra Kahve Dünyası'nda 1 fincan şekersiz double espresso macchiato içtim. Sadece süt köpüğü ve espresso yani. Canım tatlı istediği için bu sefer yanındaki kaşık çikolatayı yedim.


Tekrar ofise dönüp işlerimi hallettim. Eve geldiğimde Emine Hanım zeytinyağlı taze fasulye pişirmişti. Semra da pirinç pilavı yapmıştı. Yoğurtla beraber onlardan yedim.

Yemekten sonra koltukçu geldi. Kaplatmak için verdiğimiz 2 berjer ve 1 tane de pufu teslim etti. Tam istediğim gibi güzel olmuş. Bu koltukları üniversiteyi kazandığım 1997 yılında takım olarak babam almıştı. Sınavı kazanınca Ankara'da ev tutmuştuk. 2007'de evlenene kadar yalnız yaşadım. Evlenirken kaplatmaya zaman olmamıştı. Ha bugün ha yarın derken 8 yıl daha geçti :) ne zaman yapıldığını bilmiyorum ama 18 yıldır bendeydi :) Nihayet istediğim gibi dallı güllü, pembeli çiçekli yapabildim. Evin havası değişti hemen. Ama tabi ki bazı mobilyalarda uyumsuzluk var. Yavaş yavaş onları da değiştirmeyi düşünüyorum.

İnci bugün erken uyudu, o nedenle boşluktan ne yapacağımı bilemedim :) Sabah hiç uyumamış. Akşam 20.30'da uyudu. Biz de keyif yaptık.


Yemekten sonra 1 fincan şekersiz Türk kahvesi içtim. 1 minik lokum yedim.

1 paket Doritos Nacho cipsi 3'e bölüp eşim ve kardeşimle yedik.


Sonra bu güzel sarı kirazlardan 15-20 tane yedim.

Yatmadan önce de karnım acıkır gibi oldu küçük bir bardak günlük süt içtim. Cips hariç harika bir gündü.

Diyetisyen Serap Orak Tufan

3 Ağustos Pazartesi 2015

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-



2 yorum:

  1. Serap hanım cidden harika diyet örnekleri paylaşmışsınız. Ben özellikle blogunuzu takip listeme ekledim. Çok kullanışlı teknikler gerçekten. Tebrik ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...