28 Temmuz 2015

Kahve ve Fuchiko keyfi :)
Dün sıradan bir beslenme günüydü. Klasik Pazartesi dikkat edelim modu olunca, öğlen ızgara tavuklu salata, akşam da yeşil mercimek, salata vs. yemiştim. Kendimi tekrarlamamak için yazmadım. Zaten sürekli benzer beslenmem nedeniyle çoğu gün birbirine benziyor.

Sabah klasik kaşarlı tost ve süt kahvaltısının ardından ofise gidince americano kahvemi de içtim. Güne bu ritüelle başlamayı seviyorum. Çünkü işe gitme gibi bir rutinim var. Her günüm farklı olsaydı da yine de güne kahvesiz başlamazdım.

Bugün öğleden sonram boş olduğu için eşimle İkea'ya gitmeye karar verdik. İnci'ye oyuncak dolabı almaya diye gidip bir sürü ıvır zıvırla döndük tahmin edersiniz ki :) İkea böyle bir yer, özellikle benim gibi ev dekorasyon ve mutfak eşyalarını seven biri için.


Öğle yemeğimi İkea'da yedim. Karides kokteyli görünce gözüm döndü resmen :) hemen bir tabak kaptım. 1 tane de patatesli börek aldım. Hem farklı, hem lezzetli hem de değişik bir öğle yemeği oldu. 1 tane bile bırakmadan bütün karidesleri yedim. Ellerim koktu ama yapacak birşey yok. Kokuyor diye bu zevkten mahrum kalamam :)


Gezip yorulunca alt katta kahve içelim dedik. Hem ara öğün olup beni yok tutsun hem de değişiklik olsun diye capuccino siparişi verdim. Aman Allah'ım o nasıl bir porsiyon öyle! Sanırım fincan 500 ml'likti. Görünce şoka girdim. Tabi ki sadece yarısını içebildim o da kendimi biraz zorlamamla oldu. Süte kıyamam bilirsiniz :)


Eşim akşam dışarı çıktığı için İncişimle baş başa kaldık. Bugün hiç uyumamış. Önce yemeğimizi yedik. Ona yoğurt çorbası içirdim. İçine çok az ekmek içi koydum. Kendim de kırık buğdaylı yoğurt çorbası, yeşil mercimek yemeği, zeytinyağlı bamya yedim. İçi yenilmiş ekmek de bana düştü :) 



Sonra İnci'yi yıkadım, giydirdim, saçını kuruttum. Aaa bir baktım banyo sonrası ben ortalığı toplarken koltukta uyumak üzere. Hemen kucakladım ve uyuttum. Saat 21.30'da hem de! Ben de oturdum blog yazdım. Teşekkürler İnci bu fırsatı verdiğin için :)

2 günlük blog yazdığım için uzun sürdü. O sırada hiçbir şey yemedim. Ama sıcaktan bunalınca gelirken eşimin aldığı 1 şişe Bomonti birayı açtım. Blog yazarken tamamını bitirmişim :)

Diyetisyen Serap Orak Tufan

28 Temmuz Salı 2015

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-


2 yorum:

  1. karides bir kere yedim çok begenmiştim böyle kabuklu değildi ama :) kabuklarını elimizle mi soyup yicez sipariş etmeden önce öğrenmem lazımda :) karides yiyen hiç tanıdığım yok tek arkadaşım sizsiniz :) sevgiler ayşen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kabuğu soyulmamışsa kafa kısmını kopartıp kabuğunu soymanız gerekiyor :) bu işleri sevemeyen biriyseniz zorlanırsınız ama benim gibi birşeyler ayıklamayı seven biriyseniz keyif alırsınız :) sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...