10 Aralık Çarşamba 2014

Bugün ofisin temizlik günü olduğu için hiç randevum yoktu. Sadece akşam 18.00'de 1 kişi vardı, onu da başka bir güne alabildim. Danışanıma bu anlayışı için çok teşekkür ediyorum. Asistansız çalışmanın avantajlı yanı bu, herkesle bire bir kendim görüştüğüm için samimiyetimiz oluyor.

Evde kahvaltımı yapıp ofise gittim. Tabi ki tost yiyip yanında da süt içtim. Hesapta boş olduğum için blog yazmak vardı ama o kadar çok başka şeyle ilgilendim ki fırsat bile kalmadı. Bu da asistansız çalışmanın dezavantajı, her türlü ayrıntı ellerimden öper.

Ofiste kahvemi içtim. Ama fotoğrafını çekmemişim.


Saat 14.30 sonrası eve geldim. Çok acıktığım için hızlıca bir makarna pişirdim. Bu makarna karışık sebzeli, Makarna Lütfen imalatı, çok pişince dağılıyor dikkat! Ama lezzet süper.Yanında pırasamı da yedim. Ekmek yemedim. Makarna-pilav-erişte-patates varsa ekmek yok! ona göre :)


Yemekten sonra bakıcı kahve yaptı beraber içtik, yanında bitter çikolatamız da vardı. Babam sağolsun sürekli yurt dışına çıktığı için stoklarımız hiç bitmiyor :) Bu minik paketin yarısını yedim.

Bugün bakıcı erken çıktığı için İnci bana kaldı :) onunla ilgilendiğim için blog yazmaya yine fırsat bulamadım. Hatta bir ara internet bağlantısı da gittiği için tüm planlarım alt üst oldu. Vaktim olunca mutlaka başka engeller çıkıyor. Bu arada 1 tane muz yedim.


Akşam kalan son kuru fasulye pilavı da yiyip ekran başına oturdum. Kendime bir de kahve hazırladım, başladım yazmaya. Bu arada İnci ile de ilgilendim çünkü sürekli uyutmaya çalıştım. Tüm enerjim tükendi. İnci 23.30'da uyudu. Dolu dolu bir akşam geçirdim.


Blog yazmanın avantajlı yanı da bütün akşam birşey yemeye vaktiniz kalmıyor :) aç aç yatıyorsunuz.

Diyetisyen Serap Orak Tufan

10 Aralık Çarşamba 2014

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...