14 Ekim Salı 2014

Pazartesi günümü atlayarak Salı günümden devam ediyorum çünkü blogda gecikmek istemiyorum. Zaten çok kötü de beslenmedim. Sıradan bir gündü. Öğlen akşam fırında pişmiş tavuklu patates yemeği yedim.

Evde tostumu yiyip sütümü içtim. Sonra ofise gidince ilk randevumla beraber bir Türk Kahvesi içtim. Yanında 1 tane de Bodrum Havalimanı'ndan aldığım mandalinalı lokumdan yedim.



Ofiste kaloriferler henüz yanmadığı için biraz serin oluyor diye İnci'yi bu hafta evde bırakıyorum. O nedenle arada eve gelip hem yemek yiyorum hem de İnci'yi görüyorum.

Yemekte kız kardeşimin Pazar günü pişirdiği fırında tavuk vardı. Ben de zeytinyağlı pırasa yapmıştım. 1 kase de cacık yedim. Hiç ekmek yemedim. Yemekte patates olduğu için ihtiyaç duymadım.



Bu arada akşam için et suyu ile sebzeli bulgur pilavı pişirdim ve akşama pişirmek üzere nohutları suda beklemeye bıraktım. Baklagilleri pişirmeden önce suda bekletmek hem yumuşayıp daha kolay pişmesini sağlar hem de suda eriyen gaz yapıcı maddelerin arınmasını sağlar. O nedenle sık sık suyu değiştirmek iyi olur.

Ofise dönmeden önce kahvemi de içtim. Yanında yine 1 yane lokum yedim.



Akşam eve gelince 19.00'dan sonra nohut yemeğini pişirdim. Bu nedenle yemeği geç yedik. Bacaklarıma dolanan İnci nedeniyle ne şartlarda yemek pişirdiğimi ancak yaşayanlar bilir :) Sonradan düşününce komik ama o sırada sinir eden bir durum. Bir de İnci'nin yanımda olduğunu görmeyip çarpınca çocuğum uçtu resmen, çok üzüldüm :( Böyle durumlarda insan kendini çok kötü hissediyor. İsteyerek olmadı ki…

Bu akşam yemek süsleme malzemesi olarak fuchikolarımdan ve kızımın büyük legolarından kullandım. Gerçekten çok güzel oldu. Yemek yemeyen çocuklar için 1 lego küpü şeklinde pilav yemek eğlenceli olabilir ben bile legoyu bozup yerken eğlendim :) Yalnız 2 taenesi çok olmuş, sadece 1 tanesini yiyebildim. Çok bastırdığım için meğerse fazla bulgur girmiş.

Yemekte sadece 1 küp bulgur pilavı ve 1 tabak etli nohut yedim. Ekmek yemedim.



Akşam otururken 2 tane mandalina yedim.



İnci uyuduktan sonra da 1 fincan daha kahve içtim. Yanında 1/2 parça da Moser Roth bitter çikolata yedim.


Yatmadan önce 1 tutam da çekirdek yemiş olabilirim :)

Diyetisyen Serap Orak Tufan

14 Ekim Salı 2014

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...