12 Eylül Cuma 2014

Okumak istediği kitap uğruna saat 02.00'de yatan, 04.30'da kızı için kalkıp 05.00'te onu yatağına bırakıp ağlamasını göz ardı ederek tekrar yatan, 06.30'da yine kalkıp 07.30'da yeniden uyuyan, 08.00'de eve gelen yeğeni için yeniden uyanıp, sonra da saat 09.00'a kadar tekrar uyuyabilmek için çabalayan ama uyuyamayan kadından herkese merhaba! Ayrıca tüm gece boyunca "hık" sesine bile uyanabilme hassasiyetinden dolayı asla derin uyuyamayan ama yine de film gibi rüyalar görebilen bir insanım, inanabiliyor musunuz?

İşte tüm bu nedenlerle kahve ile aram eskisinden daha güzel :) Ama dün gece okuduğum Çay Kitabı nedeniyle gecenin bir yarısı canım çay istedi ama kalkıp yapmaya üşendiğim için tüm gün çay hasreti çektim. Güzel bir çayı hak ettim yani ama hala fırsat olmadı…

Ayrıca bugün beni gören bir arkadaşım çok hoş görünüyorsun deyince "bu uykusuzlukla mı?"şeklindek ilk şokumu atlattığımda kafein etkisidir o diye düşündüm. Bir de makyaj malzemelerim güzel galiba :) Göz farı olarak Lancome kullanıyorum, galiba mavi de bana yakışıyor ;) Ara sıra bebeği olan uykusuz annelere iltifat edin, moral oluyor valla :)

Kahvaltıda büyük 2 dilim tam buğday ekmeğiyle yaptığım kaşarlı tostumu yedim. Yanında 1 bardak sütümü de içtim. Bu sefer ki süt light malesef. Yani tadı bile yok! Hiç sevmem. Eşim bunları kendi için alıyordu. Evde 1 kutu kalmış, süt olmayınca mecburen içtim.

Tahmin edersiniz ki ofise gider gitmek ilk işim kahve içmek oldu. 



Bugün her dakikam programlı. Randevularım biter bitmez hızla öğle yemeğimi yedim ve dışarıya çıktım. 1 tabak dolusu kıymalı yeşil mercimek ve 1/2 kase kadar şehriye çorbası yedim.



Salı günü tatile gideceğim için kişisel bazı işlerimi halletmem gerekiyordu. Manikür-pedikür vs. Bunlar için Ataşehir'de ki Pretty Woman güzellik salonuna gidiyorum, hem de tam 5 yıldır! İşim bitince bir de kahvemi içip ofise döndüm ve randevularımı almaya devam ettim.


İşler bitince yemeğe gittik. Bir süredir canım kanat yemek istiyordu. Bu akşama kısmetmiş. Ataşehir'de ki Köz Kanat'a gittik.


1 porsiyon kanatın tamamını büyük bir zevkle ve tüm derileri de dahil olmak üzere yedim. Blogumu takip edenler damak tadımı bilirler. Kanat da severim. Çoğu insan derileri ile yendiği için sevmez ama ben severim. Ben de göğüs etini sevmem. Soslu değilse ızgara göğüs hemen hemen hiç yemem. Yutamıyorum.




Masaya gelen patlıcanlı mezeden ve haydariden de yedim. 1 kutu ayran içtim. 1 tane de pide ekmekten yedim. Yemekten sonra eşimin sipariş verdiği katmerin de 1/4'ünün yarısını yedim. Bu bile bana yetiyor.


Dün geceden beri aklımda olan çayı da içmek burada kısmet oldu. 1 bardak şekersiz çay içtim.

Eve gelince bir fincan kahve eşliğinde biraz bitter çikolata yedim. Bu fotoğrafta gördüğünüzün 1/2'sinden azdır, çünkü yemeye fırsat olmadı. Geçen hafta babam Almanya'dan getirmişti.


İlerleyen saatlerde acıkınca da leblebi yedim. Fazla değil bir sosluk dolusu kadar. İnci çok geç uyuduğu için bütün akşam ne blog yazmaya fırsat oldu ne de kitap okumaya…


Diyetisyen Serap Orak Tufan

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-Dan%C4%B1%C5%9Fmanl%C4%B1%C4%9F%C4%B1/130475260372458

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...