11 Eylül Perşembe 2014

Bu gecem uykusuz geçti, o nedenle bakıcı gelince İnci'yi ona bırakıp 1 saat daha uyudum. Gerçekten iyi geldi. Hamilelikle beraber 17 aydır falan uykusuzum zaten. Şöyle kesintisiz bir uykuya hasretim. Uyku konusuna bu kadar çok giren blogger var mı acaba? :) Ne uykucuymuşum yahu :)

Bu sabah 11.00'e doğru büyükçe bir kaşarlı tost yedim ve 1 bardak da süt içtim.



Ofise gidince de 1 fincan kahve yaptım ama uzun süre 1 yudum bile alamadım. Yine çoğu zaman olduğu gibi kahvemi soğuyunca içebildim. Flamenko esintileri taşıyan bu fincanımı Tchibo'dan almıştım. Biblomu da bir danışanım İspanya'dan getirmişti :)



Bugün öğle yemeğimi bir arkadaşımla yemek için dışarı çıktım. Önce Ataşehir'deki Köyüm Pide'ye gittik yemek yedik, sonra da Corner Book Cafe'de kahve içtik.

Köftelerimin tamamını yedim, bu porsiyon normale göre fazlaydı. Yanındaki pilavı da yedim. 1 kutu ayran içtim. 2 lokma da pide ekmeğinden yedim.




Corner Book Cafe'de french press vanilyalı kahve içtim. 1 tane de bisküvi yedim. Kahveme ara ara süt ekledim. Şeker koymadım. Zaten tamamı fazla geldi bitiremedim. Burası hem kitapçı hem de kahve dükkanı ve yeri de tam köşede olduğu için böyle bir ismi var. Gitmişken 2 tane de kitap aldım. Bu gece 1 tanesini okumayı düşünüyorum (İnci muhalafet olmazsa…)



Akşam yemeği yemeden önce mutfakta hazırlık yaparken kardeşimin yaptığı kekin 1 dilimini götürdüm :)



Yemekte çok az şehriye çorbası içtim. 3 dilim papatesli börek ve 4-5 kaşık da kıymalı yeşil mercimek yemeği yedim. 1 bardak da ayran içtim.



Bugün takip ettiğim tek dizinin yeni sezonu başlamış, Aramızda Kalsın'ın yeni bölümünü izledim. Hüsne'nin taze soğan ve lahmacun aşkı tıpkı benimkine benziyor, çok gülüyorum :)

Blog yazmak için bilgisayarımın başına oturmadan önce biraz leblebi ve tuzlu kaju yedim. Malesef apar topar ve hızlı gelişen bir kaçamak olduğu için fotoğrafını çekemedim :) Leblebi dünkü kadar bile yoktu ama kaju biraz kaçtı. Pek de sevmem ama işte elime geçince affetmedim :)

Bu satırları yazarken de evde kalan son şişe malt içeceğimi de içtim. Şeftali aromalı Maltana. Artık emzirmenin sonlarına geliyoruz. İnci 4 gün sonra 15 aylık olacak. Tüm yeni emzirenlere tavsiye ederim, içilebilir lezzetli bir içecek. Tabi ki şekerli, o nedenle sık sık içmemek lazım. Ama yaz döneminde başka hiç bir içecek içemiyorsanız iyi bir seçenek olabilir. Sütü arttırmaya ne kadar katkısı oldu bilemem çünkü nadiren içtiğim bir içecekti.

Birazdan yeni aldığım kitabımı okumayı düşünüyorum. Kakuzo Okakura Çay Kitabı. İnci uyanmasa bari…


Diyetisyen Serap Orak Tufan

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-Dan%C4%B1%C5%9Fmanl%C4%B1%C4%9F%C4%B1/130475260372458

9 yorum:

  1. 2011 den beri hepsini en az 3 kere okumuşumdur.Size hayranım hergün açıp kontrol ediyordum :) tekrar yazdığınızı görünce çocuklar gibi sevindim :) Sayenizde beslenme düzeni ve kilo kontrolümü sağlayabiliyorum.Teşekkürler..Umarım sıkıntılarınız sorunlarınız bir an önce çözüme kavuşur.Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki varsınız :) çok teşekkürler. İnanın bazen ben de eski yazılarımı açıp okuyorum ve sanki bir başkasının hayatını okuyormuşum gibi eğlenceli geliyor. Sanırım bu kadar eğlenceli ve sıcak gelmesinin nedeni samimi yazılması ve kurgulanmmasından kaynaklanıyor. Dilime geldiği gibi yani… Sevgiler benden :)

      Sil
  2. Selamlar, burada sanırım kilo verme gibi bir kaygınız yok. Korumaya mı çalışıyorsunuz kiloyu? Gün içinde karbonhidrat grubundan bayağı tükettiğinizi gördüm. Takibinizdeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şimdilik yok ama yakında eski kiloma inmek için dikkat edeceğim. Zaten 3 kg fazlam var. Bu blogun amacı çeşitli, doğal, dengeli ve paniksiz beslenmeyi öğretmek. Her gün birbirinden çok farklı olabilir ama genel olarak çok dengeli ve tutarlıdır :) takibe devam...

      Sil
  3. Merhaba Serap hanım, ben hızlı kilo aldığım için kol altlarım, baldırlarım vs. çatladı bu çatlaklar çok morelimi bozuyor bir türlü diyette kendimi motive edemiyorum. Kilo verince ne olur sarkar mı düzelir mi? Ne yapmam lazım ? Rengi koyulaştı ama çok morelimi bozuyor :(( Spor yapsam yine kötü gözükür mü? Lütfen cevap verin. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çatlaklar için lazer tedavileri var diye biliyorum. Çok derin çatlaklar belki kalıcı olabilir ama ince ve az koyu renkli ise bazen pek belli olmuyor. Bence ideal kilonuza inmeyi amaçlayın ve o yolda ilerleyin. Çatlak falan da önemsemeyin. Onlar size kilolu zamanlarınızı hatırlatan birer eski dost olarak kalsın. Çok derin çatlakların üzerine dövme de yaptırabilirsiniz :)

      Sil
  4. Merhaba ben biraz farkli birsey sorucam resimdeki bebek mama tabaginj nerden aldiniz tsk sevgiler defne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annemle Paris'e gittiğimde almıştım. İlerde çocuğum olursa diye :) Alırken kız veya erkek olursa her ikisine de uysun diye düşünmüştüm :) Paris hatırası yani :)

      Sil
    2. Ayrıca fincanını ve kasesini almadığıma şu an çok pişmanım :) o zaman fazla tutumluluk etmişim...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...